2012. jan. 29.

Revolution





"We'd all been waiting five years to meet our heroes, so think about it from our perspective."
(Na, ez az egyik legdurvább mondat, amit életemben hallottam...)


Oké, nem olvastam teljesen végig mindent facebookon, szal lehet, h ismétlek vkit, de... Ba******************* meg, könyörgöm, nehogymár az legyen a kötelességük, h minden idióta és nem idióta embernek eljátsszák, h mennyire meg vannak hatódva, hogy kegyeskedtek eléjük menni a reptérre, (ahol egyébként gyanítom, h nem lett volna szabad megjelenniük), csak mert rajongók nélkül nem lennének sehol? Basszus! RAJONGÓK NEM LENNÉNEK NÉLKÜLÜK!!! Ők kezdték, hogy adnak nekünk, a világnak valamit, ami jó, ami szép, nehogymár még ők érezzék megtisztelve magukat, hogy elfogadtuk tőlük??! Ők voltak elég jók hozzá, ők harcolták ki maguknak, ők találták meg azt a hangot, amivel elérték, hogy megszeressük őket! Mi KAPTUK az egészet, ők ADTÁK, és nekünk kéne HÁLÁSNAK lennünk nekik ezért! És nem, Gerard nem volt bunkó, Gerard túlságosan is kedves volt, hogy hajlandó volt rááldozni azt az öt percet az életből az idióta rajongóira, és nem riasztotta a biztonságiakat, mert basszus, az Ő ÉLETE, van CSALÁDJA, akiket garantálom, h tized annyit se lát, mint a fanok 99%-a az apját (jó, elvált szülők, stb, lehet fujjolni rám)... és oké, lehet, nem haza mentek, lehet, lett volna több idejük is, stb, de ne dőljünk már be a média baromságának, miszerint ha valaki ZENÉSZ, akkor a zene másodlagos, mert a lényeg a körítés! Hogy a híres emberek mindig kedvesen mosolyognak, mint valami ócska kirakatbábu, mindig a legjobb formájukban vannak, különben zuhan a népszerűségük, és oda a menedzsment gyönyörű, sokéves munkája... Nem, ez a My Chemical Romance, a Tagok, akiknek az a dolguk, hogy ZENÉLJENEK, és nem az, hogy ünnnepelt, nagykönyvi celebek legyenek, úgyhogy marhára nem kötelességük jópofizni a rajongóikkal! (mellesleg, ennél nagyobb átverés, mint hogy ezt sulykolják belénk, kevés van a médiában… )
És értem én, hogy öt évet vártak rájuk a lányok, és értem én, hogy az ember nem lát az egotól, mert ÉÉÉÉN vártam ÖT évet, nem igaz, hogy Ő nem bírja ki azt az öt percet, de cseszd meg, Ő tíz éve azért él, hogy te hallgathasd azt a rohadt albumot, de könyörgöm, azért nem körülöttünk forog a világ! Főleg nem Gerard Way, vagy Frank Iero, vagy Kiss Pista élete. Úgyhogy vissza lehet venni az embernek az arcából, és egyszer a rohadt életben nem onnan nézni a dolgot, hogy ÉÉÉÉN mit tettem/vártam, és mit kaptam érte cserébe, hanem onnan, hogy bepofátlankodok valaki életébe, aki soha életemben nem látott, azt se tudja, hogy a világon vagyok, de azért én elvárom tőle, hogy eljátssza, milyen reeettenetesen örül nekem, aki tényleg a kismiliomodik viháncoló csitri vagyok az életében, és valójában nem akarok tőle mást, mint egy fényképet, amivel villoghatok tumblren, meg egy elkapkodott szignót, és kész, ennyi, mert ÉÉÉÉN TALÁLKOZTAM GERARD WAY-el!!! Persze, ez biztos nagy élmény az embernek, de egy, NE VÁRJUK MÁR EL, hogy neki is az legyen (!!!!!!), kettő, ne felejtsük el, hogy ők is emberi lények, van magánéletük, sőt, van SZEMÉLYISÉGÜK, vagyis GW sem egyenlő Az Énekessel, Aki Sassy És XoXo-t Ír Alá! És bármily hihetetlen, nekik is 24 óra egy nap, és mivel hatmillió dolgot csinál (mellesleg NEKÜNK is, nem csak önmaga szórakoztatására!!!) kurvára sokkal jobban számít neki öt perc, mint nekünk! (ha csak minden nap… minden héten három napon öt percet áldoz fanokra, számoljatok már, mennyi az tíz év alatt???!!!)  A nyakamat rá, hogy ők is ugyanolyan szívesen lennének a gyerekeikkel, vagy a próbateremben, vagy egyedül a slotyin, mint mi a saját családunkkal, barátainkkal, a kedvenc szekrényünk mélyén! Úgyhogy marhára nem lehet(ne) SEMMILYEN elvárásunk velük szemben! Ha tudsz valami olyat, amiért sokan szeretnek, attól még miért várná el tőled bárki is, hogy azokkal kezd törődni, akik szeretik, nekik felelj meg, ahelyett, hogy teszed a dolgot???!!! Úgyhogy Geenek sem, MARHÁRA NEM KÖTELESSÉGE szivesnek lenni lelkesedni, és MARHÁRA NEM KÖTELESSÉGE elviselni, hogy elrabolják egy kicsit a drága idejét, csak azért, mert többre vitte, mint a nyálát verdeső fanok tömkelege valaha is fogja! (ideértve magamat is persze.)
Ne legyetek már ekkora egoista barmok!

1 megjegyzés:

  1. Mester!

    hiányoztál. te, a gondolataid, az írásaid, a világnézeted, minden...
    valszeg hamarosan visszatérek twitter-re és ha lesz új fórum akkor ott is tervezek újra megjelenni, msn-em sajnos meghalt.

    Sunny

    u.i.: bocsánat hogy így eltűntem, sajnos rossz szokásaim egyike

    VálaszTörlés